duminică, 10 iulie 2011

Fluture si floare din hartie glasse


     Pentru a confectiona un peisaj primavaratec cu flori si fluturi aveti nevoie de urmatoarele materiale: hartie glasse in diferite culori din care vom decupa ovale de marimi diferite, adeziv (aracet sau lipici). Pentru soare aveti nevoie de hartie glasse galbena, iar pentru randunica veti avea nevoie de indigo pentru a trasa conturul acesteia pe hartie glasse neagra, iar apoi veti decupa si lipi in colaj.
    Cum se procedeaza? Fluturele si floarea sunt confectionate din ovaluri de hartie glasse, potrivite ca marime, dupa modelul evantaiului. Pentru floare am folosit trei ovaluri portocalii pe care dupa ce le-am impaturit sub forma de  evantai, le-am indoit formand astfel dintr-un singur oval doua petale. In final din cele trei ovale au rezultat sase petale-evantai. Dupa acelasi model pentru confectionarea fluturelui am folosit doua ovale de culoare albastra: un oval mare pentru aripile superioare ale fluturelui si unul mai mic pentru aripioarele inferioare ale acestuia. 
    Si pentru ca unui fluture si unei flori le sta bine intr-o gradina am mai confectionat: un soare dintr-un sfert de cerc de hartie glasse galbena pe care am franjurat-o pe margine, o randunica pe care am decupat-o abia dupa ce folosindu-ma de indigo i-am trasat conturul dintr-o carte de colorat pentru copii, o buburuza pe care am confectionat-o dintr-o bulina mare rosie de hartie glasse pe care am accesorizat-o cu puncte, antene si picioruse cu ajutorul unui creion negru si cateva tulpini de flori din hartie glasse verde carora le-am daruit diferite flori decupate dintr-o revista. 
    Toate acestea la un loc au format un frumos colaj din hartie glasse ce reprezinta un peisaj primavaratec insorit. Mateiul meu a fost foarte incantat de rezultat, mai ales ca partea lui preferata din lucrul la un colaj il presupune manuirea adezivului si lipirea elementelor colajului. 
    Acest peisaj de primavara alcatuit prin tehnica, folosind decupaturi si nu numai, colajului este o forma simpla de craft pentru copii de varsta scolara si prescolara si o activitate minunata pentru petrecerea timpului liber impreuna cu parintii sau bunicii.
by Maria

7 comentarii:

  1. Imi plac fluturasii, arata foarte bine. Multumesc de idee!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Imi plac mult de tot modelele rezultate din hartie impachetata sub forma de evantai. Si ai folosit intr-un mod inteligent si imaginile decupate din reviste. Foarte frumos!

    RăspundeţiȘtergere
  3. @ MiIhaela: Multumesc! Inspiratia a venit tocmai dintr-o tema data intr-un concurs la care participam!

    RăspundeţiȘtergere
  4. @Amy: intotdeauna am crezut ca doua tehnici in acelasi tablou dauo nota de joaca! Se pare ca si de data asta ne-a iesit :D!

    RăspundeţiȘtergere
  5. @Anonim: Multumim pentru apreciere! Va dorim spor la creat!

    RăspundeţiȘtergere

Cuvintele tale sa fie precum sufletul tău!